SKRIVET: 2008-11-22, kl 23:03:45 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Barnvakt

bara den lilla ego flickanSitter barnvakt åt min ena lillebror. Tack gode gud, har han nu gått och lagt sig, fast jag måste erkänna att det ahr gått relativt enkelt idag, bara man inte retas eller jävlas med honom är han riktigt söt. Även ni som mött honom kan ajg ha förståelse för att detta verkar rent ut sagt konstigt. Kanske har jag en konstig lillebror. Eller så är jag konstig själv, eller så som jag själv vill kalla mig, Unik.

Lokala kollektivtrafikenIdag var jag väldigt duktig och tog bussen kl. 07.05 på morgonen för at komma i tid till jobbet som börjar 8.00.
Mina bussar går bara så dåligt att jag måste ta den bussen och stå utomhus i ca. 40 min innan jag kommer in eller att ta den senare bussen som går 07.50 och då komma försent med 10 min. Det är ett svårt val ska ni veta! Speciellt nu när vädret är som det är. Jo, jar har hört ordspråket "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" men jag står fortfarande bland de oförstående och menar att när det pissregnar och regnet bara väller ner är det "Ett förjävligt väder"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: