SKRIVET: 2008-11-27, kl 21:10:59 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Shoppingtur

Efter skolan följde jag med Gabriella och Isabell och kollade på jacka till Isabel, sedan fortsatte jag och Gabriella vår färd mot klänningsaffären. Gabriella skulle nämligen kolla på klänning som hon skall ha till balen, i morgon skall hon köpa den, lite tidigare än mig, jag har bara tänkt på vilken form den skall vara, fast det lär ajg ändra mig när jag ser hur de sitter på. Sedan även vilken färg, har tänkt mig marinblått, ljusblått eller körsbärsröd/wienröd. Jaja, jag får se. Den som lever får se helt enkelt..



Efter det fikade vi på Condecto.
Var mycket gott, jag tog Ciabatta med kyckling, Grönt Pepparmintsthé, pistage och sedan muffins med hallon. Jättegott verkligen!!


Därefter fortsatte vi vår färd mot Gina Tricot och kollade på en kofta till mig som jag sedan köpte. Den är vid med bruna Kofta från Gina TricotLeggins från Gina Tricotknappar, en sådan jag letat efter! Nu är det bara en annan grå kofta jag letar efter. Föreställer mig hur den ska se ut men agj hittar den aldrig, verkar som om universum inte vill att jag skall ha den..
Trodde inte ajg skulle ha råd at köpa någonting idag eftersom jag betalar både "Mamma Mia" och Studentmössan idag över banken och jag hade fört över precis så att det skulle räcka men tydligen så kom studiebidraget idag, Happy me!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: