SKRIVET: 2008-11-30, kl 23:47:10 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Godnatt

Klockan är mycket och jag borde gå och lägga mig. Har inte hunnit klart med Offerten ännu. Eller jag kan inte, har inte all information som jag behöver.
Istället har jag sutit och övat på tyskaglosor och meningar. Hoppas det går bra i morgon bara, jag börjar skoldagen 8.00 och har lektion till 9.00 därefter har jag håltimme till 11.20. Efter den lektionen som slutar 12.20 har jag håltimme till kl. 14.00 då ajg har tyska. Dvs, så har jag många timmar jag kan öva tyska på samt skriva klart och få klart alla information till offerten med. Då blir nog Mathilda (Vd:n) glad.. Haha.
Jaja, bara jag skall skärpa mig och skriva klart och plugga. Ska nämligen prata med Joanna också om hur vi skall göra med vårt Aupair år. Måste skriva ut den där ansökningsblanketen med. Och hur lång var inte den?! Typ 14 sidor eller något. Det får nog bli så att skolan betalar dem utskrivningspapperna, sedan måste jag ha en kopia på den med. Ooops, många papper blev de där. Men jag har aldrig riktigt varit känd för att vara jättemiljövänlig. Dock behöver vi på jorden bara ha 2.8 jordklot om alla skulle leva som mig, eller var det 4.8? Jag minns faktiskt inte. Borde kanske göra om testet.

Har helt glömt bort att det idag är första advent, men glad första advent!!
Och eftersom det i morgon är 1:a December skall jag lägga upp min önskelista.
(Jag kan ju alltid lägga ut den och sedan som vanligt bli besviken på att jag aldrig får någonting som står på den)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: