SKRIVET: 2008-11-25, kl 22:34:57 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Hemma igen

Hallå, igen. Tyvärr kommer detta inlägg in lite senare än jag hade tänkt från början.
Jag började iaf, min promenad vid kl. 15.10 och kom tillbaka efter ca 80 minuter. Då hade det redan hunnit bli mörkt, lyckligtvis hade jag kommit väldigt långt på sträckan då det började svartna på. En annan tursam sam jag lyckades med idag var att min Ipod inte totalt dog som den gjort de andra gångerna jag varit ute och gått. Nu var det också väldigt mycket batteritid kvar på den, skumt. Men det är kanske som bilens batteri, ju mindre laddning det är kvar ju lättare fryser den. Jag undrar varför. Nån ren Naturare eller kemist, fysker som kan svara på det?
Normal människa som kan svaret för självklart också svara!


Solnedgång på min promenad vid Härlanda tjärn, Skatås



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: