SKRIVET: 2008-11-26, kl 19:04:06 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Hemma

Har precis druckit en kopp, "Caffe Latte" som jag gjort själv.
Mötet gick jättebra, tycker vi kom fram till väldigt mycket positiva och bra saker, skapade tidsplanering och saker vi skall göra osv. Muggarna är beställda så nu är det bara att sälja dem kvar nästan
Jag skall göra en budget på priset om man köper flertalet muggar. Hoppas vi fixar det nu bara! Kommer bli mycket jobb men också så roligt!!
Vi lär oss en massor och det känns skönt att kunna ta egna vuxna beslut och leka lite business woman. Haha.. Fast nu när jag tänker på det leker vi faktiskt inte, vi är.

Om man skall köpa vår prudukt?
         - Som min lärare sa. "Är solen gul?".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: