SKRIVET: 2008-11-21, kl 19:37:50 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Morgonstund

Morgonstund har guld i mun, det har vi nog alla hört någon gång någon säga.
Men ajg måste bara påpeka att idag när jag hoppat av bussen till skolan vid Göteborgskaj var verkligen vattnet så vackert!
Det hade det där sagolika glittrandet och skimmrandet, det var vackert blått och bara så underbart!
Inte nog med det var allting runtom mig täckt av ett litet, men ack så vackert täcke av den finaste snö.
Jo, det är sant. Det har snöat här i Göteborg. En sensation!
Bara vi kan få det till Jul också. De senaste tre åren har jag nämligen fått sluta hoppats på en vit jul och istället få hoppats på en icke-regnig jul. Om det bara, för en gångs skull, så önskar jag mig detta i julklapp, En vit jul.

Göteborgs hamn. Den har en svårbeskrivlig charm, oftast ful men ibland kan den hänföra en med häpnad av otrolig skönhet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: