SKRIVET: 2008-11-24, kl 18:12:32 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Mysig stund

Sitter och gör ingenting, någon som känner igen sig själv?
Jag gör det.. Varje gång jag skall plugga nämligen dyker någonting roligare och intressantare upp, antingen är det ens kompisar, tidningar, chatten eller youtube. Jag vet jag kan inte hjälpa det men jag dras till youtube, nu när jag tänker på det ligger Cdon.com högt upp på den listan också.
Har fått återbäring på 80:- från cdon.com och de räker bara till 12 december eller någonting sådant därför måste jag snart göra av med dem.

Lyssnar nu på Kate Perrys låt "Hot N' Cold", asbra verkligen! Men ajg måste tillägga att sjunga live är hon inge vidare på... Hon hade liveperformance på Youtube live för ett tag sedan och jag lyssnade förrut på hennes framträdande, var verkligen en skakig röst och många tonarter fel. Undrar om hon ens kan sjunga eller om hon (som många andra också) får sin röst ändrad i datorer. Vore så trist i sånna fall!

Min LatteDricker även min egengjorde Latte. Har blivit riktigt duktig på att göra det nu med! Bara man har de rätta ingredienserna, dvs. kaffe och specialmjölk, är det inte alls svårt.
Har även kommit på ett par bra trixs som man kan ha till när man skall vispa mjölken, ja ni hörde rätt, jag vispar och värmer mjölken, ångvärmer den inte.

Nä, nu måste jag nog försöka hinna göra klart engelskan, eller iaf, börja sedan kan jag nog skriva av någon annan, hm, aja.
Och nu skrev Mathilda till mig på msn också, bajs, detta kommer jag aldrig att klara. Koncentration, Koncentration, hoppas det funkar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: