SKRIVET: 2008-11-29, kl 21:01:45 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Sent inlägg

Jag är ledsen att ajg itne bloggat innan nu. Har varit fullt upp hela dagen. Eller mera av de timmar jag har varit vaken.
Vaknade vid 11 och kollade då klart på filmen "Lavender flickorna" jättebra verkligen! efter det kännde jag mig fortfarande så trött att jag lade mig för att sova igen och gick till slut upp vid 14.30. Jag vet att det är sent men samtidigt var det extremt skönt att bara kunna få sova ut! Efter jag vaknade har jag städat Wille's (min kanins) bur. jag har flyttat upp den till altanen där den står under vintern, jag har dammat mitt rum, så känns det luftigt och fräscht med!, jag har vattnat blommor, tvättat mina kläder och ätit.
Ganska mycket under några timmar.
Nu sitter jag och kollar på film med min lillebror, "Black Beauti" och käkar godis... Mums*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: