SKRIVET: 2008-11-23, kl 15:29:19 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Snabba ryck

Martina ringde precis och undrade om jag ville göra någonting med henne. Skall åka till stan och nu de senaste minutrarna har jag gjort iordning mig. Jag vet, klockan är över tre men jag är fortfarande inte påklädd och sitter och spelar the sims i pyjamas. Helgen är härlig ibland! Nä men jag har en ursäkt för det, jag tog bussen kl. 07.05 igår till jobbet och hämtade sedan på natten kl. 02.19 upp mamma och pappa från en fest, in the midle of nowhere. Hm, ursäkten godtagen, sehr gut!!
Nu iaf, har ajg fem minuter på mig, ca. att sminka mig, packa och lite annat,
Hmm, undrar om ajg hinner eftersom min lillebror har occuperat toaletten, förrästen stavas occuperat sådär?
Hm, aja, för försöka med mutning för att komma in till toaletten, den med bäst ljus..
Se you all later, lite uppdateringar kommer då..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: