SKRIVET: 2008-11-28, kl 08:24:56 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Snart skola

Skall snart åka till skolan. Innan dess skall jag bara posta brevet till Skateverket.
Känns så roligt men på samma sätt så oroväckande.
"Vad har vi gett oss in på?", "Hur kommer det gå?", "Klarar vi det?", "Hur gör man?"
Frågor, frågor och åter frågor. Jag hoppas att jag i slutet av vårterminen nästa år kan svara på dem. Men jag vet inte, jag kan bara hoppas, och svara med ett brett leende på mina läppar och förhoppningsvis ett fet bankkonto, är inte det allas dröm?Vill ha mer!
Jag vet att pengar inte ger än lycka men det hjälper iaf, en stor bit på vägen!
Har inte fått igång min offert riktigt heller, skall fixa iordninge den idag, efter Ullared och före utgången med Martina, Gabbi och någon mer.
Jaja, nu måste jag ta på mig kläder för att gå till busshållplatsen.
Se you later, och ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: