SKRIVET: 2008-11-25, kl 14:10:14 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Telefonkö

"Går det bra att vänta?" i 10 minuter har jag hört denna kommentar i mitt öra. Sitter nämlige i kö för att få prata mTelefoned min fader, hur svårt kan det vara att få tag på honom?
Tydligen verkar han vara ytterst populär idag.
"Går det bra att vänta?" Åter igen hör jag, åtrer densamma telefonistkvinnan i andra sidan luren någonstans i Sverige com ställer mig fråga. -NEJ, det är inte okej att vänta, vill prata med min pappa nu, självklart säger jag inte det utan fortsätter snällt att säga "Ja". Men vad skall jag göra, det finns inget annat allternativ att göra, ringa tillbaka senare hinner jag inte heller, troligen är hon vat och vet om detta också. Bara att hon omedvetet skall få mig att vänta län gre så att storbossarna skall kunna gå före.. hm...

 Äntligen en ton!

             



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: