SKRIVET: 2008-11-20, kl 20:06:45 | PUBLICERAT I: Mitt liv

This is me

Hej,
det är då första inlägget jag gör på denna bloggen. Har även en till fast den är lite mer av en hemsida, vill bara ha en blogg där jag kan skriva allt möjligt på. :)

Så, vem är jag?!
-Well, nog skulle mina kompisar säga att jag är en rolig, komiska och ganska sarkastisk lite tös. Själv vill jag kalla mig rolig och snäll. Kanske är en blandning, vi har ju alla våra ängel- och djävuls sidor.
Partille heter stället jag bor och där har jag nu bott i.. hm.. låt mig se, 15 långa år. Det var inte jag själv som valde stället men det har nog varit ett ganska lyckat beslut av mina föräldrar.
Går sista året nu på Kitas Gymnasium i Göteborg. Läser samhäll ekonomi, språk som inriktning. Mycket plugg men också väldigt kul, ja detta lär vara en av de få gånger som jag kommer kalla skolan kul.
På min fritid, eller om den tiden som blir över kan kallas fritid, brukar jag vara med mina vänner. Annars blir det tyvärr mycket pluggande och jobbande.
Så det var nog det mesta om mig..

Tack och hej leverpastej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: