SKRIVET: 2008-11-25, kl 14:38:28 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Träning

Färdigklädd, Ipod, mobil och nycklar, redo för att gå ut och gå.
Skall gå min lilla runda på 8 km idag.Börjar redan nu så att jag slipper gå i mörkret. Var itne direkt speciellt roligt att gå förra veckan då det redan blivit kolsvart då jag bara gått halva sträckan, idag hoppas jag på att jag skall kunna ta mig runt. Nu kom johan hem också, bra, då kan jag ta hans cykel eftersom pappa har vänt styret (!) åt fel håll på min cykel. Den delen som skall vara uppåt, alltså toppen, är istället mot en, den är vriden 1/4 varv runt sin egen axel, eller vad man nu skall kalla det. Jisses, jag har pluggat för mycket geografi, och jag som inte ens har börjat på provet som är på torsdag, glömde böckerna (eller glömde lämnade dem frivviligt efter mig) i skolan. Skall nämligen plugga tyska idag. Har lite glosor till i morgon.
Nä, nu tror jag att min Ipod laddat färdigt och att den skall klara de 80 minutrarna jag vandrar på stigarna runt Skatås, de andra gångerna har den nämligen dött efter ett litet tag, kan det vara så att kylan gör att batteriet dör snabbare? Någon som vet detta?
Aja, vi hörs senare då jag kommit tillbaka hem; Trött, färdigtränad och troligen stelfrusen.

Powerwalk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: