SKRIVET: 2008-11-25, kl 22:40:47 | PUBLICERAT I: Mitt liv

UNDER REPARATION

Jag håller just precis på att ändra min blogg lite grand.
Ska försöka lära mig färgerna, lägga upp bilder, göra om designen och koderna mm.
Det kommer nog ta lite tid, Kanske var lite för optimistisk där, det kommer nog ta en ganska lång tid att få den som jag vill. Men man måste ju samtidigt börja någonstans. Om det så blir i högra nederkanten jag börjar eller i mitten så ska jag lyckas. Visserligen kommer jag nog att ta lite hjälp av min syssling för att få till bilderna i photoshop, (simply; hon är grym, jag suger), och redigera dem där osv.
Hoppas resultatet kommer att bli någerlunda bra iaf!
Men nu skall jag nog börja ändra lite färger och se om det blir snyggt med olika färgval och färgkombinationer.
Ha det bra så länge!
Kom gärna med kommentarer också!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: