SKRIVET: 2008-11-30, kl 14:25:35 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Varning! Varning!

Det är en farlig tid på dygnet, eller ett farligt tillstånd om man skall vara exakt.
Det finns kakor överallt, i kylen, i svalen och i skafferiet. Det är inte farligt att de existerar, det farliga i kakorna är attt de kommer bli uppätna. Ska hålla mig, ska hålla mig, dock kommer det att bli svårt!!

Igår packade jag upp och installerade mitt nya Hi-Fi Sysem. Mitt gamla var sönder och man kunde inte lyssna på cd-skivor på den, ganska tragisk då det är det den liksom är till för. So, in with the new and gone wth the old. Fast man skulle nog inte kunna kalla det att det andra Hi-Fi Systemet är borta eftersom min lillebror har ärvt det av mig. Haha, han har nämligen inget alls så nu kan han iaf lyssna på radio. Ett plus. Tror även att mamma och pappa hade köpt ett System till mig, jaja, då kan ju johan få det, ingen skada skedd, hade de köpt en till Johan också kn du ju ge det till Simon, annars kan det ju ta det själva, What's the problem?
Mitt, Mitt och inte ditt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: