SKRIVET: 2009-04-23, kl 13:07:52 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Äntligen nårbar!

Sitter och skriver på min landanalys och vipps som det är får jag två sms... På raken! Jag är populär! (Läs: Haha) Min mobil som har varit på lagning är ÄNTLIGEN klar!! Tror den varit på lagning nu de senaste tre veckorna. Men som man säger -bättre sent än aldrig. Den mobilen jag använder nu är min gamla och jag hör värkligen aldrig när den ringer. (Läs: Förutom nu då..) Det är extremt jobbigt och irriterande att alltid ha missade samtal. Speciellt när det är från jobbet och jag alltid måste hålla på att ringa upp. Tror inte heller att de uppskattar det så mycket heller faktiskt. Fast de vet ju också att jag går i skolan och inte kan ha på ljudet i skolan, så de förstår nog. Så mest irriterande är det nog för mig faktiskt. Skall fråga pappa sedan om jag kan få låna bilen och åka in till Allum för att hämta den + kolla på en jättesöt klänning på Åhlens, jag tror det var åhlens, eller kappåhl. Jaja, båda affärerna finns i Allum men jag hoppas verkligen att min klänning finns i affären...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: