SKRIVET: 2009-04-22, kl 12:47:51 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Betalning & Pizza

Idag hade jag tänkt att betala avgiften till Polisen så jag kan få mitt utdrag. Jag hoppas verkligen inte att jag har haft något fuffens för mig men det borde man väl antagligen veta i sådanna fall, eller?! I alla fall måste nog pappa hjälpa mig eftersom man måste förbetala och sedan skicka in känns det lite mysko som att det kommer bli något fel. Jag gillar helt enkelt inte förskottsbetalningar.. Men kanske inte behöver oroa mig så mycket heller eftersom det är till Polisen (med stort P) och de skall ju vara laglydiga. Hm...

Nu har jag planerat att gå och köpa pizza. Efter det skall jag fortsätta och förhoppningsvis skriva klart mitt litteraturarbeta, efter det göra klart min landanalys. Hade tänkt att skriva om Australien och deras kuster med bl a korallreven och det som dör ut, låter som en bra idé?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: