SKRIVET: 2009-04-24, kl 07:18:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Go'morron

Godmorgon allihopa!
Har precis gått upp ätit frukost det blev gröt, två knäckebröd, ett glas vatten, ett glas c-vitamin och en kiwi. Någon som lägger märke till hälsofaktorn på detta?! Haha, skämt å sido. Jag har även duschat och klätt på mig. Nu blir det till att föna håret så det blir någorlunda bra och okej att visa upp för folk. Sedan blir det även en lätt sminkning. Skall nämligen åka till pappas jobb och hämta mina papper och mitt pass som pappa har för att kopiera. Man var ju tvungen att ha med en kopia på personbevis och körkortet räckte inte.
Om jag har tid sedan innan min litteraturlektion (Läs: som börjar 11.15) skall jag förbi Allum en snabbis. Skall (Läs: äntligen) hämta upp min älskade mobil på The Phone House.

Nä, nu måste jag göra mig i ordning så jag kan komma iväg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: