SKRIVET: 2009-04-28, kl 23:26:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Inte ännu

Ännu har familjen inte ringt om. Förmodligen blir det i morgon. Jag hoppas verkligen det! Och att få se några bilder på familjen. De hade nämligen inte med några bilder med i sin ansökan som jag fick se..
Lite tråkigt. Men jag kommer insistera på att få se några bilder sedan om jag väljer dessa efter att vi har pratat.

Nog om detta. Har hittat en ny "soon-to-become" favoritgrupp Metro station. Lyssnar just nu på deras låt shake it. Har aldrig hört talas om dem tidigare och nu råkade jag klicka på dem när jag valde bland andra låtar på youtube. Visade sig sedan att de tydligen har spelat denna låt ofta på NRJ eller RIXFM (Läs: eller någon annan radiokanal, minns inte vilken) men eftersom jag för tillfället bara lyssnar på Band It som bara spelar rocklåtar hade jag absolut ingen aning om detta. Kul är det i alla fall när man hittar nya favoriter och band man gillar!!

Metro Station - Shake it


Anonym

hej! vad roligt att du har blivit matchad, hoppas att familjen ringer nu :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: