SKRIVET: 2009-04-22, kl 19:41:34 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

You have a new match! (2)

Som vanligt kollar jag min mail nu extra mycket eftersom jag håller på att machas med familjer hit och dit. Och gissa vad som fanns i min mailbox nu när jag loggade in?!! En matchning!
Familjen bor i Boston, eller precis utanför. Har tre stycken flickor som är 8,6 och 2 år gamla. Och dagarna skall jag vara med den yngsta under dagarna då de äldsta är i skolan och på eftermiddagarna skall jag skjussa de äldre till aktiviteter. På helgerna är jag ledig och jag får använda bilen på fritiden. Dock får jag inte ha manligt besök under natten..

So wish me luck!


Julia

Vad kul att du har fått en matchning :)När ska du prata med dom?



Ne jag hade heller inga önskemål, det enda jag sa nej till var att ta hand om ett handikappat barn. Tror det skulle påverka för mycket psykiskt.



Lycka till nu och hoppas det går bra med familjen ^^,



PUBLICERAT: 2009-04-22, 19:55:13 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: