SKRIVET: 2009-04-30, kl 22:21:25 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Phonecall

You've missed a call, from America. -Again...

Firade Gabriellas födelsedag idag med dunder och ståt. Fast det var inte så mycket dunder eller ståt, aja. Vi fick i alla fall en HEL biosalong för oss själva, bara det är ju värt att hurra för!!
När jag kom hem för ca 30 minmuter sedan visade det sig även att värdfamiljen har ringt. -igen... Utan att jag varit hemma. Bra första intryck av mig verkligen! Sedan säger pappa att Ami (Läs: Mamman) kan ringa i morgon klockan sju. Men vem är det som befinner sig i Danmark hela dagen i morgon? -Jo, jag gör det!!!
Därför har jag nu skickat ett mail där jag säger att jag är ledsen att jag inte var hemma och att i morgon skall jag åka till Danmark och jag vet inte riktigt när jag kommer hem. På lördag skall jag jobba så bästa vore, om möjligt, att ringa mig på söndag. Herregud, vilken vecka!!!!


Julia

Vilken otur du har och missar varje gång dom ringer. Bra att du skrev ett mejl iaf för då kan ni ju komma överens om en tid ju.



Ja precis. Klart man måste ge en chans man kan ju inte räkna med att alla är perfekt eftersom vi alla är ju olika.



Haha stannar planet hoppas jag dom har en fallskärm till mig :p



PUBLICERAT: 2009-05-02, 00:11:49 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: