SKRIVET: 2009-04-29, kl 20:18:38 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Restskatt

Ibland älskar jag bara att vara hederlig skattebetalare i detta land! Idag kom nämligen beskedet att jag får tillbaka 3 150 kr!!! Är jag glad eller vad?! Jag trodde verkligen att jag skulle behöva betala en massa pengar eftersom jag inte betalade någon skatt på de pengar jag tjänade under Partille Cup i sommras. Men tydligen inte. Trodde jag skulle få snåla som skjutton denna månaden innan studenten eftersom jag skall även slinga och färga håret den 7 maj och därifrån försvinner ju en del (relativt mycket) pengar ur min kassa.

Oh, vad allting känns mycket lättare nu. Bara med lite pengar i kassan så klarar jag mig.
Kom även tänka på att det är bäst att jag börjar spara pengar nu till USA och alla kostnader som kommer därtill. bl a försäkringar, resa till Stockholm och så vidare. Men det blir ett senare problem.


Julia

Såg att en familj hade ringt när du inte var hemma. Synd att du missade det :( Var det den familjen som du har väntat på att höra av sig?



Ja jag tror oxå att man kommer må dåligt någon gång men det är ju helt naturligt så länge det inte är jämt. Men jag tror man känner ganska snabb när man väl är där om det verkligen är rätt familj.



Att vara flygrädd är ju ingen höjdare när man ska flyga så långt. Min rädsla är ganska lam för det jag egentligen är rädd för är hajar haha men det behöver man ju inte oroa sig igen. Hoppas familjen hör av sig igen om dom inte redan gjort det?



PUBLICERAT: 2009-04-29, 23:09:55 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: