SKRIVET: 2009-04-26, kl 12:50:41 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Sliten

Igår måste jag ha haft värrldens hemskaste huvudverk. Så fort jag reste mig kändes det som en bomb exploderade inuti mitt huvud. Fruktansvärt! Skulle egentligen gått på Liseberg med Gabriella, Isabel, Louise och Fluff (nån mer??) men eftrsom jag inte mådde bra kunde jag inte gå. Var jätteledsen men jag hoppas du fick en jätte rolig födelsedag gumman! (Läs: Gabriella fyllde år igår)

När jag ändå inte kunde göra någonting igår så tänkte jag göra lite arbeten som snart skall vara klara men då visar det sig att jag har tappat bort eller glömt mitt USB-minne. Jättebra eftersom jag har minst 4 st nästan klara arbeten på det. Jag kan bara hoppas att det sitter kvar i datorn på skolan och att jag glömde ta ut det! Annars sitter jag i problem!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: