SKRIVET: 2009-04-24, kl 11:25:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Spanande i kön

Jag står som fjärde person i kön på pressbyrån för att köpa mig ett paket tuggummi. Först står en kille kanske 17-18 år gammal, därefter en kille i 25 års åldern och därefter en kvinna i 40 års åldern. Den första killen köper ett paket Prins, den andra killen köper ett paket Prins och slutligen köper även John Silver. Jag som trodde att de dlesta människor i dagens samhälle hade förstått visten med varningarna som alla ger om att rökning dödar. Troligtvis ignorerar nog de flesta det och tror att "Det kommer inte drabba mig".


Julia

Ja men det är ju typ det viktigaste man kan fråga. Men det är ju jätte svårt att besluta vilka man ska bo hos ett år via telefon. Där jag hamnar finns det jätte mycket au pairer i området så det är jag sjukt nöjd över. Och man har nära till ganska många större städer och då kan man ju åka iväg över helgen och sånt :D



Okej :D det är många som vill åka där omkring. Jag ska åka 6 juli :D:D:D Jag längtar as mycket :p



PUBLICERAT: 2009-04-24, 12:18:43 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: