SKRIVET: 2009-04-23, kl 19:40:50 | PUBLICERAT I: Mitt liv

The End

Jag har nu bestämt att om jag skulle dö, vilket jag förr eller senare kommer att göra, så skall jag ha Yiruma  - kiss the rain spelandes på min begravning. Jag brukar vanligtvis inte gilla sånger utan lyric i men denna och alla andra melodier Yiruma gör älskar jag. På något vis lyckas han få fram känslan av saknad, frihet och lycka ändas genom hans toner.

Jag önskar jag var lika begåvad och kunde göra detsamma...
 


Julia

Men fick du inte ett mejl från familjen då dpm skrev när dom skulle ringa? Eller så kanske det inte går till med den organisation du åker med. Men nu är jag nyfiken, har dom hört av sig än? :)



PUBLICERAT: 2009-04-23, 20:17:38 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: