SKRIVET: 2009-04-29, kl 18:11:14 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Utdrag

Idag låg det ett brev från Rikspolisstyrelsen hemma på köksbordet när jag kom hem. Trodde inte att jag skulle få utdraget från registret förrän först nästa vecka men de var snabbare ändå..

"För ifrågavarande person förekommer ingen uppgift i registret"
Gissa tre gånger om jag blev glad för att läsa det!

Nu skall jag gå och posta brevet. Har hämtat ett nytt kuvert och nytt frimärke och klistrat igen det. Tänkte först att jag skulle ta en kopia på uttdraget men jag tror inte det spelar någon roll ifall jag gör det och posten skulle slarva bort det. Även ifall jag har kopian skulle jag vara tvungen att beställa hem ett nytt...

P.s. Jag väntar fortfarande spänt på telefonsamtalet! D.s.

Rikspolisen, utdrag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: