SKRIVET: 2009-04-24, kl 21:10:09 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Sommartider, Hej Hej!

Har postat brev idag så nu borde det vara i postkontoret och nå sitt mål på måndag - tisdag. För övrigt har vädret idag varit helt underbart! 18 grader varmt och säkert ännu varmare i solen. Helt fantastiskt. Sommaren är äntligen på väg! Eller skall man kalla det att den redan är här? Kanske inte skall dra segern i förskott för då blir man extremt ledsen när vädret åter blir det där trista mulniga och kalla vädret igen.

Slutade skolan kl.12:15 idag men jag och Gabriella stannade kvar till klockan 15:00. Jag vet vi är sjuka! Efter det gick jag till Kappåhl och tänkte köpa den där klänningen jag pratade om. När jag kom dit hittade jag den nästan med en gång och den var verkligen så söt som jag tänkt mig fast när ajg sedan såg prislappen ångrade jag mig. Visst den kan ha varit värd 299:- men absolut inte 399:- det tål tyvärr inte min studiebudget. Så det blev ingen klänning där, och kanske var det bäst. Inga sura miner uppstod i alla fall (Läs: hur kan det en dag som denna?) och jag tog mig en promenad till Heden där jag skulle ta bussen. Stannade på vägen och köpte en apelsin sorbet och fotade de vackra buskarna som blommade.
Se och njut!





Julia

Haha det är ju en fördel att man tycker om dom :p



Ja alla vill verkligen åka i slutet av augusi eller början av september. Jag vill åka i början av juli redan för då hinner jag ta studenten och sen har jag ungefär 4 veckor på mig att sola, bada, festa och spendera tid med familjen och vännerna och så tror jag att det kommer vara skönt om man är med barnen hela dagarna så börjar skolan igen för dem så kommer det nog kännas ganska skönt :D Men nu när jag har fått familj längtar jag mer än någonsin :P



PUBLICERAT: 2009-04-25, 15:02:17 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Pernilla

Tack för kommentaren, hade ingen aning om att de la in fotocollaget på hemsidan :) Tyvärr så hittade ja den inte..Haha! Gick in på my profile, men fanns inte där., ska hålla utkik:) Tack för infot!



PUBLICERAT: 2009-04-25, 18:38:36 | URL: http://pilly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: