SKRIVET: 2009-08-11, kl 00:03:41 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Allsång och Mycket att ta igen

Ja, så var man åter på Allsång på Liseberg med Lotta Engberg. Måste säga att det är riktigt, riktigt roligt. Även om man sitter där i ösregn och allt vad det nu kan vara. Speciellt med regnet här i Göteborg (Läs: För er som inte vet detta, är det typ vanligare med diagonalt/vågrätt regn istället för det normala lodräta...) Och åter igen var man med på Tv. Denna gången fick jag dock inte sjunga men däremot satt Lotta i mitt knä när Joanna min kompis sjöng. Haha, riktigt komiskt, speciellt när man inte riktigt visste hur man skulle bete sig... Skulle man gömma sig eller kika fram bakom axeln på Lotta, haha, det var ett verkligt dilemma det där! Men jag lyckades nog få till det i alla fall -till slut. Efter Allsången mötte jag upp Linnéa, som jobbar på Liseberg. Vi (Läs: Rättare sagt hon) satt och åt glass som var dålig eller inte hade tinat ordentligt så det var bara att ta för sig, men jag var inte direkt sugen på glass så jag satt mest bara med. Med munnen i fullt tal, som det brukar vara när jag är med kompisar. Haha, nä men jag träffade några av Linnéas arbetskamrater som var otroligt gulliga och snälla. Sedan fick jag även reda på allt Gossip jag har missat det senaste eftersom jag har haft fullt upp med andra saker och sådär. Det var riktigt skoj faktiskt. Sedan tog vi en promenad från lilla ingången till Liseberg till Heden där jag tog min buss hem och Linnéa satte sig på sin sadel och skulle trampa hela vägen hem till Backa. Stroongt tycker jag! (Läs: Jag är fullt medveten att stroongt stavas strongt).

Tydligen hade vi i tjejgänget bestämmt att vi skulle på Europe, och det för ett väldigt långt tag sedan. Detta hade jag ingen aning om, men nu när jag ser i min kalender står det faktiskt Europe där i, inte varför jag vet varför det egentligen står det men nu är en fråga i alla fall löst med min mystiska kalender. Det står nämligen en massa saker som jag inte har den blekaste aning vad det betyder eller vem/vad/när/hur det hände eller någonting. I alla fall var det en rolig överraskning och jag har redan lyckats pressa in Europe på fredag i mitt huvud. Antagligen lär jag glömma det de närmsta dagarna, men då är det tur att man har sina underbara vänner som tjatar och gnatar på en. Haha. Ha en underbar dag, okej mera natt. Haha.


Emma

Jag tror att jag såg dig på tv:D. Var det kul lr?

Hur går det med USAfamiljen och allt? Ni har tackat ja till varandra nu ja:). När åker du?



PUBLICERAT: 2009-08-11, 00:27:50 | URL: http://Birken.devote.se
Ninni

I usa har de lägre ström eller vad man ska säga så sakerna brinner inte upp. Men han som jag frågade sa att det skulle stå 50-60Hz på de sakerna som man hade med sig :P

Har du fått någon familj än?



PUBLICERAT: 2009-08-11, 01:20:07 | URL: http://ninniandersson.bloggproffs.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: