SKRIVET: 2009-08-16, kl 22:56:15 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Äntligen Vintertid!

Okej, sommaren håller på att ta slut. Och visst har det som vanligt gått alldeles, alldeles för fort. Precis som vanligt, som varje år. Men en sak är bra när allt håller på att bli vanligt igen, busstiderna! Fler bussar går och fler tider på dygnet och varje timme. Äntligen! Säger jag bara! Som jag har väntat. Nu kan jag äntligen ta buss 505 på morgonen och inte gå upp extra tidigt för att hinna med den tidigare bussen. Det är toppen. Mer en toppen, superb! Haha. Nu slipper jag ta mig flera kilometer åt ett hål för att komma med en buss och om jag missar en spårvagn slipper jag vänta lika länge på att nästa skall komma. Och vad som gör saker så mycket bättre är att nu när vintertiden kommer igång, då är det inte långt till höstterminen och då skall jag snart åka till USA. Kan det bli bättre eller kan det bli bättre?


Kajsa

Åh jag vill också åka om 48 dagar! Hade faktiskt 5:e oktober som avresedatum men sen hittade jag en jättebra familj i New Jersey som jag ska åka till i december istället. Hur lång tid kommer det ta för dig till NYC?



PUBLICERAT: 2009-08-17, 09:42:52 | URL: http://swfoto.se/kajsa
Pernilla

hhaha! men det är bra att jobba:) Då går tiden fort också, fast nästan för fort! Jag jobbar också men bara några gånger i veckan, nu när sommarschemat är slut! men de räcker:) Tänk på allt kul du kan göra med pengarna sen..haha!



PUBLICERAT: 2009-08-17, 10:13:24 | URL: http://pilly.blogg.se/
Amanda

Hej!



Men de är ju säkert jätte uppskattat om du berättar om Göteborg osv. Kör på vettja ;) Fråga vad dem har för planer fram till du kommer osv :)



PUBLICERAT: 2009-08-17, 12:09:16 | URL: http://aamandaaupair.blogg.se/
Kajsa

Ja, barnen borde väl få jullov strax efter tänker jag. Ja det är ju jättestort med Thanksgiving där, kul! Jag kommer också bo 50 min ifrån med tåg :D vi måste ut och fota i NYC någon gång ;)



PUBLICERAT: 2009-08-17, 20:39:40 | URL: http://swfoto.se/kajsa

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: