SKRIVET: 2009-08-27, kl 18:10:03 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Även visum betald

Yes, det känns skönt att ha detta moment på "To-do"-listan avklarat. Eftersom man måste göra det via banken känns det skönt att kunna göra det i god tid eftersom det alltid tar längre tid för betalningen att ge igenom min bank till den Amerikanska Ambasadens bankgiro. Plus att det för mig kostade 40kr att göra det. Egentligen skulle det kosta 60kr men kvinnan i disken var otroligt generös och tog det billigaste överföringsalternativet, bara för att jag var tvungen att göra det via banken och inte kunde göra det via internet som jag brukar. Jaja, 40kr är ju inte så mycket heller. I kväll skall jag gå igenom alla papper till ambasaden och visumet samt hälsokontrollen som jag skall förbi CC kontoret på tisdag och lämna in. Känns toppen att så mycket är klart. Och sedan bara betalningen kvar, men som sagt den tar jag efter jag fått visumet. Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: