SKRIVET: 2009-08-26, kl 19:45:39 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Bara betalning kvar

Just det, jag är klar med allt pappersarbete som man skulle gå igenom och göra nu inför visumet. Känns bra att ha gjort allting (Läs: Eller nästan). I morgon skall jag förbi banken och genomföra transaktionen till Amerikanska Ambasadens bankgiro. Mycket viktigt att göra detta genom en bank och inte via internet, eftersom man måste ha en kopia på betalningen och internetkopior inte accepteras. Trodde att banken här i mitt område stängde 15:00 men när ajg kom dit 14:45 var det både låst och släckt. Nä, utan till 13:00 hade de  öppet, dock längre i morgon och då 14:30-17:30 också. Så får ta mig en tripp dit efter jobbet, om jag hinner, annars får jag åka till den stora inne i stan.


Sandra

Allt med visumet verkar krångligt, längtar inte till det är min tur att göra det ;)



PUBLICERAT: 2009-08-26, 20:15:23 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: