SKRIVET: 2009-08-18, kl 16:57:46 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Borta med Västanvinden

Idag fick jag ett väldigt märkligt mail från Cultural Care. Tydligen ska jag vara på Amerikanska Ambasaden på fedag. Någonting jag inte hade en aning om eller kan. Jag skall jobba hela helgen och jag hinner verkligen inte få klart alla papper och kort som skall tas innan jag åker iväg. Boka resor hit och dit, prata med Kristina och en massa andra saker som skall göras. Det lustiga med allting är att jag fick ett mail av Cultural Care att jag skulle komma till deras lokal och ett möte i samband med mitt ambasadbesök. Men mina tider och sånt till ambasaden har jag inte fått. De skickades till mig i torsdags och har fortfarande inte kommit fram. Asskumt verkligen! De borde verkligen ha kommit fram igår och allra, allra senast idag. Men kommit, det har det inte gjort. Känner mig lite smått panikslagen eftersom det är så mycket som skall göras (Läs: Vad jag har förstått av andras bloggar) och jag har inte den blekaste om vad som skall göras, plus att jag inte har hur mycket tid som helst eftersom jag jobbar. Jaja, jag får hoppas att allting löser sig. Nu skall ajg i alla fall till Ambasaden onsdagen den 2 september. Någon mer som skall dit då?


Kajsa

nu undrar jag om du har läst rätt i dina papper! Jag fick hem ett papper om att jag ska till ambassaden TORSDAGEN den FÖRSTA.. vilket betyder att onsdagen = 30 sept och 2 okt= en fredag... ;D fast jag har inte fått någon info om att jag ska till deras lokal, men det kommer väl :) förresten, kan inte jag få din msn/facebook eller så, den här rutan är lite sådär att skriva i ;)



PUBLICERAT: 2009-08-18, 17:42:04 | URL: http://swfoto.se/kajsa
Anna

haha gud vad skumt :P



PUBLICERAT: 2009-08-18, 18:25:39 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: