SKRIVET: 2009-08-24, kl 20:12:54 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Dubbelkoll

Nu när jag gick in på min inkorg såg jag att jag hade fått ett nytt mail från Cultural Care.

Hej Cecilia,

Ville bara dubbelkolla med dig att du vet att du ska till ambasaden 2 september kl 10:00? Jag hoppas att du har fått inbjudan och alla visumhandlingar hemskickat till dig?

Mvh Louise

Blev ganska förvånad att jag hade fått ett mail av dem. Men eftersom jag ringt två gånger om denna ambasadtid (en gång för att byta tid och en annan gång för frågor, btw det kommer bli många mer telefonsamtal dit. Haha) och jag haft problem med mina papper att de inte har kommit fram i tid och sådär känns det väldigt bra att de kollar upp, så att jag inte saknar någonting eller inte vet om något. Det känns väldigt bra och jag gillar verkligen att jag åker med CC. Känns super och de har alltid hjälpt mig med mina frågor och sådant. Visst dröjde det mellan matchningarna, men man får inte glömma att det är många, många fler au pairer som åker i år från både Sverige och resten av världen. Men nu har jag ju som sagt min familj.


Sara

Sv: Låter trevligt! Tycker inte du att allt det här känns hur pirrigt som helst? :D Uscha, jag har börjat bli nervös för att jag inte ska få någon familj. Det är ju precis som du har skrivit nu- det är många fler som söker iår :(



Söt du var i videon btw! Du verkade väldigt glad och trevlig :)



PUBLICERAT: 2009-08-24, 20:39:15 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Sandra

sv: Det stod något om att videon var privat, typ att man var tvungen att vara vän med dig på yuotube eller något :P

Jag har alltid tänkt att jag vill någonstans i södra usa, självklart dröm om kalifornien som de flesta andra men nu känner jag att det inte spelar någon roll bara jag får en bra familj. :) Vart var det du skulle? :)

Okej, tack för tipset jag får kolla upp den där hemsidan.



PUBLICERAT: 2009-08-24, 21:39:58 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Kajsa

För mig gick det bara 2 dagar mellan matchningarna så det är nog väldigt olika..

Vilken härlig brittiska du har! Jag pratar också mer brittiskt men jag är lite sur för att jag kommer förlora det nu när man åker ;) Modigt att lägga upp videon här, jag vågar inte det ^^



PUBLICERAT: 2009-08-25, 15:43:27 | URL: http://swfoto.se/kajsa
Cecilia

Hej! Hur länge fick du vänta mellan matchningarna? Jag har väntat i 11 veckor på min andra nu.. Börjar bli otålig, haha



Tack på förhand

Cecilia



PUBLICERAT: 2009-08-26, 21:23:45 | URL: http://nogg.se/cissilia

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: