SKRIVET: 2009-08-25, kl 12:00:28 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Hälsoundersökning nästa

Japp, idag är det äntligen dags att göra en av de sista momenten till att jag är helt färdig och kan åka iväg. Betalningen görs nästa vecka då jag vet att jag har fått mitt visum och så vidare, känns mer tryggt på så vis. Idag skall jag också vara med Gabriella, får se vad vi hittar på för konstiga saker. En sak jag skall göra är att ta kort till visumet i fotoautomaterna på centralstationen. Blir nog super, skall ring CC sedan också och kolla ifall det går bra med vita kanter, men det tror jag nog att det skall göra. Aja, nu skall jag duscha och sedan ge mig iväg.


maria

Tänk på att det är speciella mått o grejer till visum fotot... Hoppas det går bra :)



PUBLICERAT: 2009-08-26, 01:16:40 | URL: http://miio.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: