SKRIVET: 2009-08-17, kl 17:21:12 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Hälsoundersökning

Jag vet att jag är i sista fasen av att beställa en hälsoundersökning innan min resa. Men faktum är att det har bara inte blivit av förrän nu. Först var jag uppe på vårdcentralen i björkekärr och kollade om de hade någon tid men sköterskan jag pratade med sade att de inte längre utför några hälsosaker eftersom det tog alldeles för lång tid enligt henne. Så det var bara för mig att traska vidare till vårdcentralen vid mig. Anledningen till att jag inte gick dit från början var att jag trodde de inte öppnade förrän 1 oktober som det står någonting om i deras annons men de hade visst öppnat ändå. Idag första dagen efter sommarstägningen så där hade jag tur. Jag fick i alla fall en tid nästa veckatisdag så det är ju bra och seda frågade jag även om man kan boka tid för vaccination mot svininfluensan. Även om jag itne är orolig för den kan det ju vara bra att vaccineras när man åker till dess mekka. Haha, okej kanske inte..


Sara

Ja verkligen! Jag hoppas på att åka i Oktober :) Nja, egentligen inte. Förut var det NY det lutade mest åt men nu har jag blivit mer öppen för hela landet. Dock skulle det vara roligare om det var kring kusterna och inte mitt i landet liksom :)

Oj, jag hoppas jag inte behöver vänta så länge, haha. Jag åker med STS.



När är det du åker? Och hur känns det? :)



PUBLICERAT: 2009-08-17, 20:21:00 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Sara

Haha, sant! Fast vi får väl se vars jag hamnar, det är ju ändå familjen som är viktigast :) Oj, det var tidigt! Just nu önskar jag bara att jag kan få en familj så fort som möjligt - jag vill åka nu! Det kommer bli så underbart. Tänk vad mycket vi kommer få vara med om! Det är verkligen helt otroligt :)



Nämen, det är ju inge länge kvar för dig då! Gud vad kul! Har du mycket kvar du måste fixa?



PUBLICERAT: 2009-08-17, 23:31:15 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Anna

haha ja h¨ller med om svininfluensa vaccinet.. man får nog ändå göra det innan man åker iväg ^^



PUBLICERAT: 2009-08-18, 13:30:18 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: