SKRIVET: 2009-08-18, kl 07:17:45 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Huller Om Buller

Vårt hus står upp- och ned. Våra saker är inknuffade i hörn, alla saker på våra väggar är nedtagna. Inga blommor finns kvar och allting ser dött, konstigt och kalt ut. Anledningen till detta är att vi skall byta ut alla våra fönster. Snickarna kommer när som helst och jag skall snart ta bussen till jobbet. Trött som satan är jag och jag hade gärna sovit inst tre timmar till! Men tyvärr kommer jag inte kunna sova ut förrän på torsdag då jag är ledig. Och ingenting skall stoppa mig då, men nu måste jag gå. Hej.


Kajsa

Stället heter Chatham och ligger väster om både NYC och Newark. Ja visst! Och du kan lära mig massa knep om att hitta i NYC ;) Jag var där en vecka förra sommaren och det är så sjukt stort och häftigt!!



PUBLICERAT: 2009-08-18, 12:19:21 | URL: http://swfoto.se/kajsa
Emma

haha, det är spelavdelningen på Liseberg som brukar köra det spårvagnsracet:D. Nog därför du inte varit med! :)

Nej 40 minuter med bil till NY är ju inte alls långt. För mig tar det ju typ 20 minuter in till GBG nu, så det är inte så mkt längre.

Från det att jag tackade ja till familjen kanske det dröjde 3 veckor eller nåt innan jag fick tid till ambassaden. Har du fått det än lr?



PUBLICERAT: 2009-08-18, 13:22:53 | URL: http://Birken.devote.se
Sara

indeed! det är verkligen helt otroligt och jag är så glad för att få fara :) Sant, men som tur är så är man ju faktiskt inte ensam. Det finns ju andra au pairer runt omkring där man bor som kommer vara med om exakt samma sak, vilket jag tycker känns ganska lugnande :)



Är det dina första hälsoundersökning eller måste man göra en till senare? Okej, men det låter som om du redan vet det mesta av det har du kvar :) vilket är bra! Förmodligen kommer det bara vara småsaker som går fort att fixa som du kommer komma på senare! Tack så mycket, det gör jag med, haha. Åååh, vill hitta en familj NU!



PUBLICERAT: 2009-08-18, 16:18:28 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: