SKRIVET: 2009-08-19, kl 20:19:02 | PUBLICERAT I: Mitt liv

I'm Going Brown

Yes, ni hörde rätt! Jag är trött på denna gul/orange/blonda färg och min fula utväxt så nu är det faktiskt dags att göra någonting nytt. Följde med mamma och pappa till Allum och köpte hårfärg där. Så nu skall det nog bli riktigt bra hoppas jag, ljus mahogny-guldbrun. Låter riktigt som min stil det där :P I morgon skall jag träffa Gabriella och på kvällen åka hem till henne för att ha grillkbäll. Det skall bli mys! Och en förvåning för alla att jag blivit brunett, haha. Nä, nu skall jag gå och fixa det.


Sara

Du måste lägga upp en bild senare på hur håret blev! Jag tror du kommer passa jättebra i det! :)



sv: Ja, jag skulle ha ringt om jag hade haft tillgång till en telefon. Det blir för tok på dyrt att ringa med mobilen och jag är just nu hos min syster och de har ingen telefon inkopplad just nu (dom har nyss flyttat in i deras nya hus). Så jag skickade iväg ett mejl nu och om jag inte får svar idag.. tänker jag ringa imorgon (är då hemma igen).



Jag vet! Men alltså, vi har samma villkor och både åker med STS. Men vi har olika "organisationer" i USA och som jag har fattat; är det därför vi har olika ansökningar. :S



PUBLICERAT: 2009-08-20, 09:15:22 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Sara

ja, verkligen! Det hoppas jag med :)

Alltså, det är inte direkt något problem. Jag tycker mest det känns lite knepigt bara att vi har som olika organisationer där.. när vi både åker med STS. Fast STS har sagt att jag inte behöver oroa mig för det och att villkoren är detsamma osv :) Som sagt, känns lite knepigt bara.



Gör det om det känns bra! :) Det blir nog jättefint!



PUBLICERAT: 2009-08-21, 09:17:49 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Emma

Var kan man köpa sån Åre-choklad då:)? Jag var och skulle köpa någonting till dottern idag, men jag hitta ingenting som va bra. Börjar bli lite nervös! haha...hur många barn skulle du ta hand om nu igen?

kram



PUBLICERAT: 2009-08-22, 14:42:16 | URL: http://Birken.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: