SKRIVET: 2009-08-31, kl 01:38:51 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Inglorious Bastards

Det var åter igen dags för ett biobesök. Denna gången såg vi på Inglorious Bastards med Brad Pitt i spetsen. Fast egentligen vet jag inte hur mycket filmen handlade om The Bastards, men det var inte så mycket. Och handlingar var sådär, lite spritt överallt med olika historier som i några av de sista scenerna gick ihop och mötte samma öde. Och ingenting blev som man hade tänkt sig. Vilket i och för sig kan vara rätt bra eftersom de flesta filmer man ser vet man slutet på innan men ens tittat 10 minuter på filmen. Men denna har sitt eget liv, sin egna speciella karaktär som många gillar och många avskyr. Det är bara att välja sitt egna hörn av åsikter, för de väller i massor. Mig passade den sådär, inte direkt toppbetyg men som sagt, jag är inte heller ett sort fan av Quentin Tarantino.


OBS. Är du känslig för blod, mördande och brutalitet, kolla inte på filmen!

 


Anna

haha jaa det gör jag med :D Verkar ändå som att vi har en del gemensamt :P haha :D



PUBLICERAT: 2009-08-31, 08:35:26 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: