SKRIVET: 2009-08-07, kl 12:47:43 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Konsten att Tacka JA

Ah, jag är helt uppe i varv just nu! Pratade precis klart med Marielle (Läs: en av tjejerna) på Culturals Care kontor i Stockholm och tackade Ja till familjen. Och det bästa var att troligen hade de även tackat JA till mig också, det verkade nämligen så men hon var inte helt 100 på att så var fallet. Men endå, jag är glad just nu! Jag meddelade även att mina resadatum är fel. På min sida står det att jag skall åka den 31 Augusti men familjen vill att jag skall komma i oktober. Jag sade det och Marielle sade att det skulle lösa sig. Så nu är det väl bara att vänta och se vad som kommer...


Pernilla

JAAAAA:) Hoppas verkligen att de sa ja nu...grattis, shit va kul:) Så värt att vänta tills oktober, jag håller med dig:)

förlåt kan inte hålla reda på alla, men var bodde din familj?? Förstår din glädje verkligen...vill också känns den glädjen snart:) fick ett nytt mail av mamman nyss där hon skriver som att de tackat ja, men vågar inte ta ut ngt..får se:) Lycka till med allt!



PUBLICERAT: 2009-08-07, 18:00:01 | URL: http://pilly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: