SKRIVET: 2009-08-09, kl 12:49:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Namngivning

Idag skall jag itne på ett dop, men en snarlik fest. Nämligen en namngivarfest. Eller någonting liknande. Visst, det kanske är så att man inte vill döpa sina barn i kyrkan och det har jag full förståelse för men varför skall man då ha en annan fest, kanske för att man inte vill gå miste om presenterna, eller bara visa upp sitt nya gudomliga barn. Haha, mig kvittar det faktsikt, jag tycker bara det skall bli roligt att träffa nya människor, busa med Liam, äta något gott om det bjuds och sedan också få klä upp mig. Det är alltid en hit -om man har någonitng att ta på sig vilket man 95 gånger av hundra inte har.


michelle

hehe ja jag är au pair i california :) men jag åker hem den 1 september så:D är sjukt trött på att vara au pair hehe.. hur länge har du varit här?



PUBLICERAT: 2009-08-09, 18:57:29 | URL: http://mcchelle.blogspot.com
michelle

Jasså :) vad spännande! tiden innan man åker är så sjuk.. har du fattat att du ska åka snart? hehe

Nej jag har ingen resemånad, skulle egentligen åka hem i november men var tvungen att åka nu i september istället. men jag har sett så många platser under mina 10 månader nu så det känns som jag är redo att åka hem :)



PUBLICERAT: 2009-08-09, 21:38:51 | URL: http://mcchelle.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: