SKRIVET: 2009-08-24, kl 20:03:05 | PUBLICERAT I: Au Pair Tips

Nu fungerar Videon!

Nu har jag äntligen hittat ett sätt jag kan lägga upp videor som alla kan ta del av. Vad jag har förstått har man inte kunnat titta på videon innan. Varför vet jag inte, men jag har mina aningar. Nu hoppas jag att det trots allt skall fungera så att man kan ta del av den. Jag tyckte det var jättesvårt att veta vad man skulle säga, hur man skulle göra den och så vidare. Men jag kollade igenom en del klipp andra lagt ut och till slut fick jag fram min. Hoppas ni gillar den och kanske kan inspireras till eran egen! Lycka till!

För att komma till det gamla klippet tryck HÄR.

[Säg till om videon inte fungerar!]


Anonym

det låter som du säger sexuell i videon XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: