SKRIVET: 2009-08-09, kl 21:36:33 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Nystädat

Äntligen har jag städat mitt rum. Innan låg mina bäcker överallt, i bokhyllan, på natduksbordet, i natduksbordet, bland filmerna och på lite andra ställen. Jag vet att jag läser mycket böcker men nu har det helt plötsligt blivit ett berg av olika böcker. Helt galet verkligen! Funderar på om jag skall donera bort lite böcker till skolor och sådant men samtidigt kan det vara skoj att ha kvar det tills man blir vuxen. Okej, jag håller med att spara Kitty böcker är kanske ändå inte direkt så. Men jag vet inte. Tycker inte om att slänga saker, ifall, ifall man skall använda det nån annan gång. Men som sagt, nu är rummet städat och två spindlar som var under sängen bortsugna med dammsugan. (Läs: Jag älskar ljudet av spindeln som studsar mot väggarna av dammsugarslangen, eftersom jag hatar spindlar.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: