SKRIVET: 2009-08-24, kl 23:27:06 | PUBLICERAT I: Au Pair Tips

Personlig Almenacka

Almenackor använder jag mig av dagligen! Allt ifrån vad jag skall göra, till när jag skall träffa någon, till födelsedagar, evenemang och diverse andra saker. Därför är det så praktiskt med en almenacka. Och när man kan göra den slldeles personlig blir det mycket, mycket roligare! Därför har jag betällt hem en egen kalender från personligalmenacka.se, här kan man välja hur den skall se ut, i vilken färg den skall gå i. Lägga till födelsedagar och en massa andra saker. Precis lika mångsidigt som vi människor är olika. 275kr kostar dem, vilket jag inte tycker är en alltför stor kostnad om man räknar med att man gör den helt personlig plus att frak och moms ingår i priset. Så här kommer den till slut att se ut.


[Klicka på bilden för att komma till hemsidan]


Sandra

Det känns som de flesta som ska åka iväg som Au Pair gör en sådan, självklart ska även jag göra en ;) haha.



PUBLICERAT: 2009-08-25, 00:11:00 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Anna

åhh jag ska också köpa en sån sen :D!!



Sv: jaa ellerhur, sen plus att de e 9 timmar bakåt på den sidan, de e liksom jätte mycket. Om man då vill prata med folk hemma så måste alla liksom fixa och ställa till det bara för att man vill prata^^ haha Men vi får väl se^^



Jaa ellerhur!! Det löser sig säkerligen ;D



PUBLICERAT: 2009-08-25, 11:45:01 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Laura

Gud så klockrent!



PUBLICERAT: 2009-08-26, 21:57:36 | URL: http://pajulaura.blogg.se/?tmp=1315463

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: