SKRIVET: 2009-08-03, kl 22:14:46 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Samtal med värdmamma (2)

Alldeles nyss lade jag på telefonen, för andra gången har jag pratat med värdmamman i familjen. Hon verkar jättemysig och jättesnäll verkligen! Verkligen förstående och vill att jag skall få ut så mycket av året som möjligt samtidigt som hon vill ha min hjälp också. Hon skulle diskutera och prata med sin man om hur de skall göra, om jag passar för dem eller inte. Men på mamman verkar det jättebra allting! Är så glad att jag får dessa! (Om jag får dessa, än vill jag inte riktigt ta ut förskotts-jublet) Sade även till henne att jag tycker om dem och tycker det verkar vara en väldigt bra match det här, så hon vet var jag står. I morgon skall jag ta och ringa till Cultural Care för att tacka ja till dem. Skall även säga att de har fel avresedatum för mig. Jag skall nu åka i Oktober och då blir det också billigare för mig. Men allt sådant tar jag i morgon. Fortsättning följer alltså, men jag hoppas på en bra fortsättning!


Kajsa

Vad roligt att det går så bra för dig! Jag följer din blogg med spänning eftersom jag är i samma stadie ;)



PUBLICERAT: 2009-08-04, 19:40:15 | URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: