SKRIVET: 2009-08-15, kl 22:25:49 | PUBLICERAT I: Mitt liv

The Proposal

Godkväll, idag var jag och Joanna på The Proposal. Det var en riktigt, riktigt rolig chick-lit film mera passande för tjejer. Precis sådant som jag gillar, haha. Träffade Joanna i stan efter jobbet och vi irrade omkring därinne så det var inte klokt. Utomhus regnade det så därför var vi bara inne i Nordstan men efter ett tag bestämde vi oss för att gå till Presstop och kolla på alla de tidningsskrifter de har därinne. Otroligt mycket! Tyvärr hade de stängt en halvtimma tidigare så vi tog spårvagnen till Scandinavium och gick in på Netto. Jag inhandlade kanderande jordnötter och Joanna pistagenötter. Tyckte verkligen jag åt och åt så mycket kanderade jornötter under hela filmen och till slut (Läs: Och fortfarande) mådde jag så illa! Dessutom hade ja ginte alls ätit många nötter utan hela påsen var typ kvar... Nä, ner i soppåsen för det! No more säger jag!


Pernilla

Jaaa, den filmen är sååå bra:D Tilläggsförsäkringen blir nog bra tror jag!! Annars kan man kanske lägga till i så fall!! hoppas allt är bra:)



PUBLICERAT: 2009-08-16, 12:21:12 | URL: http://pilly.blogg.se/
Anna

aah taaack det fungerade!! (med min header) :D



PUBLICERAT: 2009-08-16, 16:23:04 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: