SKRIVET: 2009-08-31, kl 23:02:26 | PUBLICERAT I: Mitt liv

The worst worknight sence a very long time back...

Ni hörde rätt! Det var ruskigt väder ikväll! Blåste kallt, det pissregnade. Sådant väder som i princip endast finns i Göteborg. Det letar sig in överallt och man blir dyngsur! Det går inte att beskriva mer än att det regnar vägrätt istället för lodrätt. Hemskt!! Plus att det var mörkt och jag cyklade omkring i deta fruktansvärda väder. Nä, nu är hösten på väg. Kvällen idag är bara ännu ett bevis på detta. Dock har jag fått höra av flertalet vårdtagare att i morgon skall värmen åter komma tillbaka. Jag får hoppas på det. Jag får hoppas på hoppet.


Sara

här uppe hade vi strålande solsken och 20+ = underbart



PUBLICERAT: 2009-09-01, 00:05:31 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: