SKRIVET: 2009-12-01, kl 02:37:32 | PUBLICERAT I: I USA

1 advent - dagen efter

Som vanligt ligger jag lite efter när det gäller vissa saker, som t.ex. komma på att igår var första advent. FÖRSTA ADVENT, var tog oktober och november vägen? Visst jag känner att jag varit i familjen ett tag nu men i snart två månader? Nej, så lång tid känns det inte alls. Igår kom jag även på vad jag skall skicka för julklappar, skall bara hitta det jag behöver för att genomföra allas present. Den kommer inte vara direkt fancy, för att som undrar utan en enkel hemagjord present som inte kostar mig skjortan att skicka. Försök ni gissa vad det är, för jag tror inte ni kommer komma på vad det är. Haha.

Dagen har i alla fall gått väldigt bra. Började jobba redan vid 11 a.m, relativt tidigt då jag brukar börja klockan 2:30 p.m. Vi byggde i alla fall ett jättetorn av lego, kollade på tv, läste böcker, gjorde mattetal, spelade data och så spelade vi även brädspelet Life. Det var faktiskt ritkigt roligt och börjar med att man kan välja karriär direkt eller börja på collage, börjar du på collage måste du låna pengar från banken som du sedan skall betala tillbaka under spelets gång, man köper hus, får eller adopterar barn, man blir rånad, får bilen stulen eller som jag fick, får ett träd som faller ner och förstör huset. Tja, det mesta kan hända i spelet life som i vårat liv.


Anonym

sv: bankkort behöver inte jag ^^ Men sånt socialsecurity number ( :


Fanny

Få pengar för att leka roliga lekar ;) Inte helt fel!


Lady Cap'n Bell

vart oktober och december togvägen? December har ju presis börjat! Koppla av ;D



PUBLICERAT: 2009-12-01, 22:10:35 | URL: http://rockingbell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: