SKRIVET: 2009-12-03, kl 00:12:18 | PUBLICERAT I: I USA

2 December

Så var det en ny dag här borta i väster (Fast nu är det rätt sent). N är fortfarande sjuk så han har även varit hemma idag plus att S hade halvdag idag i skolan. Dessa halvdagar asså! Idag var jag i alla fall ute och tog en 1 timmas promenad, det var verkligen skönt! I morgon funderar jag på att gå ut och springa. Var ett tag sedan jag gjorde det, mestadels promenader för tillfället. Idag blir det lax, något slags ris, ärtrör (heter det så?) och pasta till barnen som gäller för middag. Laxen är i ugnen, bordet är dukat och ärtorna värmda. Just bring the kids home, cause I'm redy.

22 dagar kvar till jul


Anna

Sv: jaa det vet jag :) mina värdföräldrar har redan pratat om det med mig så det är lugnt, min värdmamma sa att det går fort oftast, kunde ta upp till 4 timmar som längst, men ändå^^ haha :)



PUBLICERAT: 2009-12-03, 04:09:19 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: