SKRIVET: 2009-12-20, kl 05:18:50 | PUBLICERAT I: I USA

Byte av LCC och grupp

Ni kanske inte förstår innebörden av min rubrik, men jag kommer förklara. Var bara lugna. Det är nämligen så att min nuvarande LCC Ellen har slutat. Lite av en chock faktiskt men jag hade inte jättemycket kontakt med henne heller. Men nu är det så här att min förra LCC grupp har blivit splitrad till tre nya grupper. Vi i som bor i Chappaqua har blivit placerade med en annan stad/by/town som ligger en bit bort. Men det värsta är att ingen jag vet har hört talas om detta stället och de som var i min förra grupp (som nu tillhär andra grupper) som också bor söder om oss bor närmare den nya gruppen vi tillhör. Jag vet, det är helt snurrigt. Som pricken över i:et, som gräden på moset och som gorillan i buren ska jag skicka ett mail till min programdirector och fråga varför det är så att vi kom i den nya gruppen och inte med en annan grupp som bor närmare oss. Jag hoppas på det bästa för egentligen, hur kul är det att träffa nya människor som bor 30 minuter bort? Jag kommer ändå inte kunna träffa dem på veckodagarna och det är ju lite det LCC grupperna går ut på. Nä jag är sur så detta skall ändras på. Och ni som känner mig vet att jag är envis som en gris när jag väl bestämt mig för det. (Jag vet att detta är näst intill obegripligt för er om inte har satt in er i situationen, vet vad jag pratar om, eller inte kan USA kartan)


Johanna

Hej!



Vill du vara med i min au pair-lista på min blogg?

I så fall, lämna en kommentar i min blogg innehållande; namn, vart du är, organisation, bloggadress och mailadress, så kommer du att hamna där :)



Ha det bra!

/Johanna



PUBLICERAT: 2009-12-20, 10:34:09 | URL: http://johannaupair.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: