SKRIVET: 2009-12-25, kl 19:46:18 | PUBLICERAT I: I USA

Dan efter Dopparedan

Så igår var det jul, men här i Amerika är det den 25:e som firas så julen är fortfarande aktuell här. Dagen började i alla fall med att jag vaknade upp runt åtta tiden och läste några kapitel ur min lånebok "The Break-up bible", nu har jag bara några få kapitel kvar, bra för lånetiden går snart ur tiden. Sedan vid kvart över tio åkte jag med Laura till familjens synagoga. Vi skulle göra lite volentärarbete. Vi plus en del andra människor hjälpte till att laga, portionera ut och skjussa ut mat till behövande. Jag och Laura fick ta bilen till ett kvinnohärberge och lämna av en hel del matportioner. För alla, oavsett ens situation, skall kunna fira en acceptabel jul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: